علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پست الکترونیک
این قطعه از Healthy at 100 گرفته شده است: چگونه می توانید در هر سنی به طور چشمگیری طول زندگی و طول سلامتی خود را افزایش دهید توسط جان رابینز

قلبی که دوست دارد همیشه جوان است. pro ضرب المثل یونانی

یک جنبه از زندگی ما وجود دارد که فرهنگ های سنتی سالم همیشه درک کرده اند که برای سعادت ، رفاه و طول عمر انسان از اهمیت بالایی برخوردار است: آنها معتقدند هیچ چیز مهمتر از کیفیت روابط انسانی آنها نیست. به عنوان افراد و به عنوان جوامع ، با تعهد بی حد و حصر خود برای حمایت از یکدیگر و آمادگی کامل خود برای ارائه کمک متقابل در هر زمان ، در انواع سختی ها پایدار می مانند.

اگر اتفاقاً کیف پول خود را در پیاده رو در اوکیناوا بگذارید ، می توانید کاملا انتظار داشته باشید که روز بعد برگردید و آن را هنوز در آنجا پیدا کنید. اگر

ID5688709 / Pixabay
منبع: ID5688709 / Pixabay
از بین رفته است ، احتمالاً فقط به این دلیل است که برخی از غریبه های گمنام که آن را برداشتند ، به زودی آن را کاملاً سالم به شما بازگردانند.

به همین ترتیب ، در آبخازیا ، مردم بیش از هر چیز دیگری ارزش دارند. ثروت نه با توجه به مبلغی که فرد در اختیار دارد ، بلکه با توجه به تعداد و کیفیت روابطی که او برقرار می کند ، محاسبه می شود. گفته می شود در آبخازیا ، مردم در نتیجه داشتن یک حساب بانکی بزرگ ، زمین زیاد یا دارایی های بسیار موفق می شوند. در عوض ، افراد در صورت داشتن یک شبکه گسترده و پر جنب و جوش از افراد وفادار و فداکار در خانه ، خانواده بزرگ و جامعه خود ، موفق شناخته می شوند.

در ویلکابامبا ، اکوادور و دره هونزا در پاکستان نیز ، احساس پیوند مردم با یکدیگر و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر از اهمیت اساسی برخوردار است. سخاوت و اشتراک بالاترین ارزشها هستند. هیچ چیز مهمتر از نحوه برخورد افراد با یکدیگر نیست.

عشق و بهداشت
سی سال پیش ، هرکسی که می گفت عواقب پزشکی عمیقی بر روابط انسانی دارد ، علم مدرن زیر سوال می برد. و هر کسی که تنهایی را مقصر بیماریهای جسمی می داند ، مورد خنده قرار می گرفت. اما در چند دهه گذشته ، درک علمی درباره ارتباطات عمیق بین روابط بین فردی و سلامتی وجود داشته است.

مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد

همانطور که می دانید ، در طب غربی نگرانی زیادی در مورد عوامل خطر مانند فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سیگار کشیدن و چاقی وجود دارد - و به همین دلیل کاملاً شایسته است ، زیرا این عوامل اغلب با بیماری جدی در ارتباط هستند. اما مجموعه تحقیقات پزشکی که به طور فزاینده ای در حال افزایش است ، به این نتیجه شگفت آور رسیده است که کیفیت روابط شما با افراد دیگر برای سلامتی شما به اندازه این شاخص ها مهم است ، اگر نه بیشتر. تنهایی مزمن اکنون یکی از کشنده ترین عوامل خطر تعیین کننده مرگ زودرس در کشورهای صنعتی مدرن است.

گرچه این دانش در طی سی سال گذشته در حال جمع شدن بوده است ، اما بسیاری از پزشکان این عقیده را پذیرفته اند که چیزی غیر مشهود به عنوان روابط بین فردی می تواند دارای اهمیت پزشکی باشد. آنها تمایل دارند عشق را به عنوان یک چیز پر زرق و برق یا تجمل گرایی تلقی کنند ، چیزی که توجه شما را از رویکرد منطقی مراقبت از بیمار منحرف می کند.

این بیان ناراحت کننده ای در مورد پزشکی مدرن است که بسیاری از پزشکان وظیفه حرفه ای خود می دانند که از نظر عاطفی از بیماران خود فاصله بگیرند در حالی که در حقیقت قدرت بهبود عشق و رابطه در تعداد فزاینده ای از علمی که به خوبی طراحی شده است به اثبات رسیده است مطالعات مربوط به صدها هزار نفر در سراسر جهان است.

تحقیقات مدرن اکنون بارها و بارها دریافتند که رابطه شما با دیگران از نظر پزشکی قوی است. روابط شما با افراد قابل توجهی در زندگی شما مثبت و دوست داشتنی است و می تواند از بیماری ناشی از استرس جلوگیری کند ، یا بیشتر "عالی" به سلامتی و بهبودی شما کمک می کند و سالها به زندگی شما می افزاید. بسیاری از روابط مثبت و معنی دار یکی از اسرار سالم ترین و با دوام ترین مردم جهان است.

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی