علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انحلال ازدواج تقریباً همیشه یک واقعه ناراحت کننده است ، حداقل در ناامیدی و از بین رفتن رویاها و انتظارات.

علاوه بر این ، چالش های حقوقی ، مالی ، والدین ، عاطفی و عملی وجود دارد که نیاز به زمان ، انرژی و تغییر در مسئولیت ها دارد. برای بازیابی تعادل می تواند سال ها طول بکشد. با این وجود ، طلاق از نظر قانونی و عاطفی عملکرد مهمی را ارائه می دهد.

چرا مردم طلاق می گیرند

یکی از مهمترین وقایع قرن بیستم ، تغییر در نقش هایی بود که زنان می توانند در زندگی خصوصی و عمومی به عهده بگیرند و به زنان فرصت های بیشتری برای رضایت و خوشبختی می داد. با تغییر نقش در داخل و خارج از خانه ، تغییر و تحولات مسئولیت در داخل خانه - و اغلب بحث برانگیز - اتفاق افتاد ، یکی از عوامل بسیاری باعث افزایش عمومی در میزان طلاق و آزادسازی قوانین طلاق شد.

خیانت از دیرباز همراه با تحولات مالی عامل اصلی طلاق بوده است. اما یکی از پیامدهای نگرش آزاد شده به طلاق ، یکی دیگر از موارد مهم در این لیست است - جستجوی نزدیکی عاطفی. امروزه افراد انتظار بالایی از رضایت رابطه دارند.

چگونه از طلاق شفا یابیم

طلاق به همان اندازه یک روند عاطفی است و یک روند قانونی است و برای شروع روند تقسیم شجاعت لازم است. ممکن است یک یا هر دو شریک امواج شک و تردید را تجربه کنند. هر دو به مهارت های زیادی نیاز دارند تا بتوانند درگیری ها و ناامیدی های اجتناب ناپذیر حاصل شوند.

در طول طلاق ، دو نفر باید با شکست رابطه کنار بیایند ، زندگی عاطفی و معمولاً از نظر اقتصادی مستقل برقرار کنند و رابطه را محکم در گذشته بگذارند. درک و پذیرفتن نقشی که هر یک از شرکا در تجزیه روابط داشته است مهم است. غالباً برای شرکای طلاق کار تنظیم قوانین درگیری برای محدود کردن تماس با یکدیگر مفید است. نگاه بیرونی یک مشاور حرفه ای می تواند به ویژه مفید باشد.

سرانجام ، تلاطم عاطفی فروکش می کند و امکان پذیر و ضروری می شود - یک داستان غنی از روابط ، عدم موفقیت آن ، طلاق و رشد عاطفی ناشی از آن را در هویت فرد گنجانید. بسیاری از اشیاء برای استفاده از نوعی آئین - مانند مبادله نامه یا هدایا - برای علامت گذاری به پایان می رسند ، گذشته را با هم تصدیق می کنند و به سمت آینده جدا می شوند ، مفید هستند.

  • amirreza asadi
  • ۰
  • ۰

وحشیگری پلیس ممکن است چیزی باشد که موجی از اعتراضات را در سراسر ایالات متحده و بعد از آن برانگیخت ، اما "همه گیر نژادپرستی" - اصطلاح اعمال شده توسط دکتری سندی شولمن ، رئیس جمهور APA ، برای آسیب های مداوم ناشی از نژادپرستی بسیار عمیق تر است.

روانشناسان می گویند نابرابریهای امروز ریشه در گذشته ما دارد و وضعیت موجود دیگر قابل قبول نیست. تئوپیا جکسون ، دکتری ، رئیس انجمن روانشناسان سیاه (ABPsi) می گوید: "هر مؤسسه در آمریکا از خون ایدئولوژی سوپرماسیستی سفید و سرمایه داری متولد شده است - و این بیماری است."

در سرتاسر کشور ، صحبتهایی در مورد آنچه برای دستیابی به تغییر سیستمی واقعی انجام می شود ، صحبت می شود. تحقیقات روانشناختی ، درمان و رهبری می توانند و باید بخش اصلی راه حل باشند. روانشناسان می گویند ، اما این امر نیاز به نگاهی دقیق به چگونگی نادیده گرفتن این زمینه - و حتی تحریک - بی عدالتی های نژادی در گذشته دارد.

APA در سه سطح این مسئله را مورد بررسی قرار می دهد: از طریق ارتباط گسترده با علم روانشناسی در مورد تعصب و نژادپرستی ، از جمله از طریق مصاحبه های رسانه ای ، وبلاگ ها و پادکست ها. با تهیه توصیه های عملی از طریق یک کارگروه ریاست جمهوری APA مربوط به نابرابری های نژادی در پلیس و برخوردهای پلیس و شهروندان ، به ویژه با جامعه سیاه؛ و با تلاش برای برچیدن نژادپرستی نهادی درازمدت.

این کار به اطلاعات گسترده اعضای APA متکی است ، فرایندی که با مجموعه ای از سالن های شهر مجازی آغاز شد که در ژوئن آغاز شد. اولویت های اعضا شامل ایجاد نیروی کار روانشناختی متنوع و ترجمه موثر بینش تحقیق به عمل است.

روانشناسان نیز به عنوان فعال در جوامع محلی خود نیز نقش دارند. آنها می توانند با تماس با قانونگذاران ، داوطلب کردن یک هدف یا نامزد ، بالا بردن صدای آنها در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ، صدای خود را بشنوند.

دکتر آرتور سی. ایوانز ، مدیر ارشد APA می گوید: "APA سابقه طولانی در موضع گیری در مورد این موضوعات را دارد ، اما ما همچنین می دانیم که ما مسائل خودمان را به عنوان یک انجمن و به عنوان یک زمینه داریم." وی افزود: "ما باید نقش خود را به عنوان یک نظم در تحکیم برخی از موارد اعتراض آمیز نگاه کنیم. این باید بخشی از تعهد ما باشد. "
راه حل های علمی محور

در میان کسانی که برای پایان دادن به بی عدالتی های نژادی تلاش می کنند ، منبع امید و سرخوردگی تحقیقات قوی است که روانشناسان بر مبنای تعصبات نژادی ، تبعیض و روابط بین گروهی ساخته اند.

دکتر BraVada Garrett-Akinsanya ، روانشناسی بالینی مستقر در مینیاپولیس می گوید: "ما دانش را قبلاً داریم ، اما هیچ کس از آن چیزی نمی داند." "و ما از آن برای تغییر فرهنگ پیرامون خود استفاده نمی کنیم."

این علم شامل بینش هایی در مورد فرهنگ پولیس است ، مانند مطالعهای به رهبری جنیفر ابربرت ، دکترای روانشناسی در دانشگاه استنفورد ، که فیلم دوربین بدن را مرور کرد و نشان داد که افسران پلیس در اوکلند ، کالیفرنیا ، با سیاه پوستان با احترام کمتری نسبت به سفیده ها (Voigt، R.، et al.، PNAS، Vol 114، No. 25، 2017).

گرتت-آکینسانیا ، که با اداره پلیس مینیاپولیس در مورد موضوعات تعصب ، پشتیبانی از حادثه مهم و سلامت روانی منعقد می شود ، می گوید ، چنین یافته ها می تواند به شکل دادن برنامه های آموزش افسران کمک کند ، که باید شامل راهنمایی هایی در مورد چگونگی نشان دادن احترام در یک زمینه فرهنگی باشد. به عنوان مثال ، تماس چشمی در بعضی از فرهنگ ها به عنوان احترام دیده می شود و در برخی دیگر بی احترامی است.

سایر اصول روانشناختی تثبیت شده مانند مفاهیم تعصب ضمنی و روابط بین گروهی نیز باید از آموزش و ارزیابی مأموران اجرای قانون آگاه شوند. اداره پلیس مینیاپولیس مأموران خود را ملزم به آموزش آموزش پولیس قرن بیست و یکم (PDF ، 20MB) می کند ، که شامل یک کارگاه سه روزه و دوره های تجدید سالانه است. گرت- آکینسانیا ، بویژه با ترسیم تحقیقات روانشناختی در مورد احترام ، تعصب و روابط بین گروهی با روشی عمدی تر ، می گوید: اما هنوز هم جایی برای پیشرفت وجود دارد. او اکنون با این بخش همکاری می کند تا یادگیری اضافی ، افزایش پاسخگویی و عادی سازی استفاده از پشتیبانی عاطفی از افسران را به دست آورد.

شرکت کنندگان در اولین شهربازی در مجموعه وبینار همچنین بر اهمیت استفاده از علم روانشناسی برای تعریف اصطلاحاتی مانند "عدالت نژادی" و تجزیه بسیاری از عوامل پیچیده در هنگام انجام یک عمل نژادپرستانه تأکید کردند.

سال گذشته ، شورای نمایندگان APA ابتکار عمل را با عنوان "نفرت آزارها: یک کمپین آموزش عمومی برای پرداختن به و برچیدن نژاد پرستی ، تبعیض و نفرت" تصویب کرد که توسط گرت- آکینسانیا ، J. Bruce Overmier ، دکترا ، از دانشگاه مینه سوتا ، دینا معرفی شد. بیرمن ، دکترا ، دانشگاه میامی ، و رئیس جمهور پیشین APA ، جیمز بری ، دکترا. کارگروه این کارزارها فهرست نویسی و توزیع ادبیات و ابزارهای مربوط به تعصب نژادی به روانشناسان در زمینه های مختلف از جمله مربیان ، پزشکان و روانشناسان مدرسه و سازمان است.

گرت- آکینسانیا می گوید: "روانشناسان این حوزه برای مبارزه با نژادپرستی به مهمات نیاز دارند." "و روانشناسی چنین پاسخ هایی دارد."

آوردن افراد رنگی به روانشناسی

اگرچه آمریکایی های آفریقایی 13 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما طبق داده های سال 2018 مرکز مطالعات نیروی کار APA ، فقط 4 درصد از نیروی کار روانشناسی را تشکیل می دهند.

دکتر جنیفر اف. کلی ، رئیس جمهوری منتخب APA ، می گوید: "این آماری دلسرد کننده به ما می گوید که مشکلی در زمینه ما در دانشگاهها ، جذب و حفظ دانشجویان با اقشار مختلف ، به ویژه آمریکایی های آفریقایی وجود دارد." "آنچه در نهایت به نتیجه می رسد یک مشکل دسترسی است."

برای سالها ، کلی تنها روانشناس آفریقایی آمریکایی در جورجیا بود که در روانشناسی سلامت بالینی دارای مجوز هیئت مدیره بود ، منطقه ای به خصوص مهم با توجه به اختلافات سلامتی مستند در بین آمریکایی های آفریقایی تبار.

دانا جکسون ، روانشناسی بالینی مستقر در نیویورک ، در نخستین سالن اجتماعات مجازی APA برای رسیدگی به همه گیر نژاد پرستی گفت: "هر جا که بروم ، تنها روانشناس مرد آفریقایی آمریکایی هستم." سرپرست رنگ.

APA مجموعه ای از کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی را برای روانشناسان گروه های اقلیت قومی و نژادی ارائه می دهد و شورای انجمن های روانشناسی ملی را برای پیشرفت منافع اقلیتهای قومی تشکیل می دهد ، که باعث پیشرفت شغلی برای روانشناسان رنگ می شود و به سایر موضوعات مربوط به حقوق مربوطه می پردازد.

اما نشانه هایی از امید وجود دارد ، زیرا این منطقه به طور فزاینده ای متنوع می شود. در سال 2019 ، 38 درصد دانشجویان فارغ التحصیل رشته روانشناسی از گروه های اقلیت نژادی یا قومی و 12 درصد آنها آمریکایی آفریقایی تبار بودند (دولت خط لوله آموزش روانشناسی و نیروی کار (PDF ، 2.90MB) ، APA ، 2018). تئوپیا جکسون می گوید ، با این حال ، هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

وی توصیه می کند که برای فارغ التحصیلان بهتر دانشجویان ، از برنامه های آموزش روانشناسی برای فارغ التحصیلان دانش آموزان رنگ - نه فقط ثبت نام آنها- ، تشویق بهتری برای رهبران برنامه ها برای ارائه پشتیبانی مادی و مشاوره درسی برای دانشجویان نیازمند می کند. علاوه بر این ، برنامه های درسی و کارشناسی برنامه های کارشناسی ارشد باید اصلاح شود تا ادبیات متنوعی از جمله بورس تحصیلی ژورنال روانشناسی سیاه را شامل شود و انجمن های روانشناسی اقلیت مانند ABPsi باید مجاز به ارائه دهندگان ادامه تحصیل به موازات برنامه APA باشند.

چنین تغییراتی باعث افزایش صدای دانشمندان سیاهپوست ، تنوع بیشتر نیروی کار روانشناسی می شود و اطمینان حاصل می کند که اولویت های این حوزه دارای ارزش ها و دیدگاه های چند فرهنگی هستند.

کلی یادداشت می شود که داشتن صداها و تجربیات متنوع تر در علم ، آموزش و تمرین روانشناسی بر غنای حرفه ما می افزاید و در نهایت تأثیر عمیق تری بر جامعه ما خواهد گذاشت.

گوش دادن و صحبت کردن

یکی از تعهدات APA تسهیل گفتگو در سراسر زمینه درباره بی عدالتی های نژادی ، چه در گروه های مختلف اقلیت های نژادی و چه در خطوط نژادی است.

روانشناسی سازمانی کاترین لارمونت ، PsyD ، در سالن اجتماعات شهر مجازی گفت: "برای APA مهم است که نمونه ای از چگونگی یک سازمان بتواند از درون خود به خود نگاه کند."

او گفت ، این موضوع باید شامل بحث و گفتگو در بین اعضا در مورد امتیاز سفید و شکنندگی رنگ سفید شود ، وی با اشاره به ناراحتی که بسیاری از افراد سفید پوست هنگام بحث درباره نژاد و نژاد پرستی احساس می کنند ، شده است.

در همین راستا ، سایر اعضا از کارگروه APA خواستند که دستورالعملهایی را در مورد چگونگی استفاده سازمانها از بینش های روانشناختی برای انجام آموزش های ضد نژادپرستی مؤثر ، تهیه کند ، که احتمالاً از اولویت های اصلی برخوردار باشد.

شاون گاریسون ، دکتری ، استادیار و مدیر خدمات مشاوره در دانشکده پزشکی مورهاوس در دانشگاه آتلانتا ، در شهرک مجازی گفت: "این شامل روشن بودن در مورد نژادپرستی سیستمیک و نحوه طراحی این سیستم به طور خاص برای افراد غیر قابل مشاهده است." سالن

در رابطه با پاسخگویی به موارد اضطراری ملی مانند 11 سپتامبر ، انجمن های روانشناختی ایالتی ، ایالتی ، استانی و ارضی ممکن است تیم هایی از ارائه دهندگان سلامت روانی اضطراری را برای کمک به جوامع روبرو با استرس ناشی از نژاد در اطراف اعتراضات و پلیس سازمان دهی کنند ، پیشنهاد کرد: روانشناس بالینی در میشیگان. روانشناسان در حال حاضر در بعضی مناطق این خدمات را ارائه می دهند ، اما چنین تلاشهایی معمولاً در سطح ایالتی یا ملی هماهنگ نیستند.

سرانجام ، روانشناسان باید برای ایجاد فرصت های شفابخشی برای افراد با رنگ و بویژه "آسیب های فرهنگی که در طی چند صد سال گذشته روی داده است ، استرس روزمره و استرس ناشی از آسیب روانی در درون خانواده ها" ، انجام شود. دکتر میرا میلر ، دکترا ، روانشناس محیط زیست مستقر در سانتا باربارا ، در تالار شهر.

رساله میلر ، تشخیص بیش از حد تشخیص بیماری اسکیزوفرنی در جمعیت آمریکایی های آفریقایی آفریقایی را مستند ساخت (میلر ، م.جی. ، انتشارات پایان نامه های ProQuest ، 2010). او می گوید ، در این مقطع حساس کنونی ، بسیار مهم است که روانشناسان از چنین تعصب تشخیصی خودداری کنند و در عوض خدماتی ارائه دهند که از نظر فرهنگی برای اقلیت های نژادی و قومی مهم باشد.

در نهایت ، تلاش های APA باید طیف وسیعی از اقدامات را شامل شود که بیانگر پیچیدگی لحظه فعلی است ، گفت:

او می گوید: "APA یک برنامه در حال تحول برای کمک به ریشه کن کردن نژادپرستی دارد". "ما همه پاسخ ها را نداریم ، اما ما متعهد هستیم که در دراز مدت به این موضوع بپردازیم. ما در حال ایجاد طرحی هستیم که نژادپرستی را در چارچوب موضوعات ملی و جهانی و همچنین همه گیری های مداوم قرار می دهد. "

  • amirreza asadi
  • ۰
  • ۰

متأسفانه ، حتی یک بحران وجودی بهداشت عمومی مانند همه گیر جهانی ، عمیقاً درگیر سیاست های حزبی است. طبق یک نظرسنجی ، 35٪ از محافظه کاران نسبت به 68٪ از سلبریتی ها ابراز نگرانی کرده اند. و تنها 42٪ از جمهوریخواهان از اینکه آنها یا یک خانواده در معرض ویروس باشند می ترسیدند - اما 73٪ دموکرات ها و 64٪ مستقلان ابراز ترس کردند.

این نظرسنجی ها برخلاف تحقیقات نشان می دهد که محافظه کاران در واقع نسبت به لیبرال ها نسبت به تهدیدات بیماری حساس هستند. تحقیقات رابطه محکمی بین محافظه کاری و انزجار برقرار کرده اند ، این یک مکانیسم روانی است که به ما کمک می کند تا از چیزهایی که باعث بیمار شدن ما می شوند ، خودداری کنیم. این موارد شامل طعم های بد یا بوی ناخوشایند است که مانع از مصرف چیزی تهدیدآمیز یا مضر برای زندگی می شوند. به طور مثال ، آزمایش های آزمایشگاهی نشان داده است که افراد اولیه ترجیح می دهند در مورد چیزهای منزجر کننده فکر کنند و حتی خود Covid-19 نیز محافظه کاری اجتماعی را افزایش می دهد.

بنابراین اگر محافظه کاران از بیمار شدن بیشتر از لیبرالها می ترسند ، چرا آنها کمتر نگران کروناویروس هستند؟ این سؤال محور مطالعه جدیدی بود که توسط لوسیان کانوی از دانشگاه مونتانا رهبری شد. به طور خاص ، او و تیمش می خواستند تشخیص دهند که این به دلیل تجربه است یا سیاست.

در یک حساب کاربری مبتنی بر تجربه ، محافظه کاران ممکن است کمتر تحت تأثیر این بیماری از لیبرال ها در ایالات متحده قرار گیرند. از این گذشته ، لیبرال ها و محافظه کاران غالباً در مناطق مختلف کشور و با میزان های مختلفی از مواجهه با ویروس سکونت دارند. بنابراین ، کاهش نگرانی می تواند در تجربه واقعی باشد.

در یک حساب سیاسی مبتنی بر ، محافظه کاران ممکن است اعتقاداتی داشته باشند که باعث می شود جدی بودن این بیماری همه گیر شود. این توضیحات بر شناخت ایدئولوژیک با انگیزه استوار است ، و معتقد است که ایدئولوژی های موجود از قبل باعث ایجاد رفتار ، اعتقادات شکل گرفته و نحوه تفسیر رویدادها می شوند. از این منظر ، نظرات سیاسی از قبل موجود ممکن است با همه گیر شدن در ارتباط باشد و باعث می شود محافظه کاران جدیت خود را کنار بگذارند.

برای بررسی اینکه نگرانی محافظه کاران از نظر تجربی یا سیاسی کاهش یافته است ، کانوی و همکاران وی با ارزیابی نزدیک به 1000 شرکت کننده در شش بعد که محافظه کاران و لیبرال ها ممکن است در دیدگاه های خود در مورد واکنش دولت نسبت به همه گیری متفاوت باشند ، شروع کردند:

محدودیت - درجه ای که شرکت کنندگان از دولت می خواستند شهروندان را محدود کند تا شیوع ویروس را کاهش دهد (به عنوان مثال پناهگاه در محل).

مجازات - درجه ای که شرکت کنندگان از دولت می خواستند شهروندانی که دستورات دوردست اجتماعی را نقض می کردند مجازات کند.

واکنش - درجه ای که شرکت کنندگان احساس عصبانیت کردند که دولت در هنگام اضطراری آزادی خود را محدود می کرد.

تحقیق - درجه ای که شرکت کنندگان از دولت می خواستند تحقیقاتی را در مورد Covid-19 تأمین کند.

محرک - درجه ای که شرکت کنندگان می خواستند دولت برای کمک به اقتصاد پول محرک را به افراد بدهد.

آلودگی اطلاعاتی - درجه ای که شرکت کنندگان احساس کردند که نمی توانند به دولت اعتماد کنند تا در هنگام اضطراری اطلاعات دقیق ارائه دهند.

سپس محققان سه مجموعه تحلیل انجام دادند. چه چیزی پیدا کردند؟

محافظه کاران گزارش دادند که کمتر تحت تأثیر کروناویروس قرار گرفته اند. با این حال ، داده ها در توضیح اینکه چرا آنها به طور کلی نسبت به لیبرال ها در مورد coronavirus بی تاب تر بودند ، بسیار فاصله نگرفتند.

در عوض ، یافته ها نشان داد که محافظه کاران به دلیل عقاید سیاسی خود بیشتر از لیبرال ها از ابتلا به این بیماری رنج می برند. به عبارت ساده تر ، از آنجایی که معمولاً محافظه کاران از محدودیت های دولت پشتیبانی نمی کنند ، آنها انگیزه می گیرند تا جدی بودن تهدید را کاهش دهند. اگر تهدید را جدی تر می گرفتند ، باید اقدامات دولت را که با عقایدشان ناسازگار است ، در نظر بگیرند.

یافته های محققان همچنین حاکی از آن است که با افزایش تجربیات و تأثیرات کورو ویروس ، ایدئولوژی سیاسی در ارزیابی خطر ویروس اهمیت کمتری دارد. این مفهوم همچنین مطابق با تحقیقات است که نشان می دهد ترس و همدلی باعث تطابق بیشتر با دوری جسمی از ایدئولوژی سیاسی می شوند.

آیا شیوع بیماری های اخیر در ایالات متحده آمریکا به ما کمک می کند تا تهدید را با وضوح بیشتری ببینیم؟ بیایید امیدوار باشیم که ، زیرا در مورد Covid-19 حزب سیاسی می تواند قدرت کشتن داشته باشد.

منبع : https://www.psychologytoday.com

  • amirreza asadi
  • ۰
  • ۰

یک مطالعه جدید می گوید ، استعمال سیگار ، نوشیدن زیاد و طلاق از جمله عوامل اجتماعی و رفتاری است که به شدت با مرگ زودرس مرتبط است.

محققان داده های بیش از 13.600 بزرگسال آمریکایی را بین سالهای 1992 تا 2008 مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و 57 عامل اجتماعی و رفتاری را در بین کسانی که بین سالهای 2008 تا 2014 درگذشتند ، مورد بررسی قرار دادند.

10 عامل که از نزدیک با مرگ در ارتباط هستند عبارتند از: سیگاری بودن فعلی. تاریخ طلاق؛ تاریخ سوء مصرف الکل؛ مشکلات مالی اخیر؛ تاریخ بیکاری؛ سیگار کشیدن گذشته رضایت از زندگی پایین؛ هرگز ازدواج نکرده؛ تاریخچه تمبرهای غذایی و تأثیرگذاری منفی.

الی پوتمن ، نویسنده اصلی استاد کینزیولوژی در دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) در ونکوور گفت: "این نشان می دهد که یک رویکرد طول عمر برای درک واقعی سلامت و مرگ و میر لازم است." وی این پژوهش را با محققان دانشگاه جان هاپکینز ، دانشگاه پنسیلوانیا ، دانشگاه کالیفرنیا ، سان فرانسیسکو و دانشگاه استنفورد همکاری کرد.

مثلاً پوترمن خاطرنشان کرد که او و همکارانش به 16 سال سابقه بیکاری نگاه می کردند ، نه فقط اینکه آیا مردم در حال حاضر از سر کار نبودند.

پوتمن در انتشار اخبار خبری UBC توضیح داد: "این چیزی بیش از عکس لحظهای یک بار در زندگی افراد است ، جایی که ممکن است چیزی از دست برود زیرا این اتفاق نیفتاد." "رویکرد ما نگاهی به تأثیرات احتمالی بلند مدت از طریق لنزهای طول عمر می دهد."

امید به زندگی در ایالات متحده به مدت سه دهه در مقایسه با سایر کشورهای صنعتی رکود بوده است ، اما دلایل آن مشخص نیست.

عوامل زیست شناختی و شرایط پزشکی به عنوان عوامل اصلی در خطر مرگ شناخته می شوند ، بنابراین نویسندگان در عوض بر عوامل اجتماعی ، روانشناختی ، اقتصادی و رفتاری متمرکز شدند.

پوتمن گفت: "اگر ما می خواهیم پول و تلاش خود را برای مداخلات یا تغییر سیاست بکار گیریم ، این مناطق به طور بالقوه می توانند بیشترین بازده آن سرمایه گذاری را فراهم کنند."

وی گفت: شناسایی عاملی مانند تأثیر منفی - ایده ای که شما در زندگی تمایل به دیدن و احساس نکات منفی تر دارید - نشان می دهد که مداخلات جدید و هدفمند ممکن است لازم باشد.

این یافته ها 22 ژوئن در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شد.

  • amirreza asadi