علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

من گیر کردم. گیر کرده ایم در خستگی COVID. احساس خستگی ، قرار گرفتن در وسط یک ماراتن که قرار بود یک دوی سرعت باشد ، بدون اینکه پایانی برای آن در نظر گرفته شود.

این همان چیزی است که آسیب مغزی باعث شد سال دو دوباره احساس کنم.

خبرها ، در مستندها ، در داستان های نشاط آور ، خبرنگاران از زمان بهبودی طولانی یک سال برای یک نخبه ورزشی از آسیب دیدگی گفتند. یک سال. یک سال برای یک ورزشکار نخبه نشانه همه ماست که چه مدت باید مصدومیت را تحمل کنیم. آنها فراموش می کنند که توانبخشی برای ما به شدت ، تنوع و اثر بخشی یک ورزشکار نخبه نمی رسد. مردم دور هم جمع می شوند. سازمانها پشتیبانی می کنند شجاعت و قدرت بهم پیوستن ورزشکاران است.

واقعیت صدمه مغزی مانند یک شکاف وسیع بسیار دور از آسیب دیدن ورزشکاران نخبه است. مانند شوک آب یخ ، واقعیت COVID-19 افرادی را که به سلامتی عادت کرده اند ، مورد استفاده قرار می دهد ، بدون این که بخاطر بیماری یا ناتوانی از سلامت خارج شوند ، استفاده نمی شود.

آسیب مغزی مرا به اوایل ، اوایل کودکی برگرداند و در آنجا گیر داد. نوشتن دستم به نظرم خارجی بود. استعدادهایم از بین رفت. دوستان رفتند خانواده از من انتقاد کردند که چرا خیلی طولانی کردم تا به حالت عادی برگردم. COVID-19 مردم سالم را به دوران کودکی برگردانده است که گفته می شود کجا برویم ، چه چیزی بپوشیم ، به آنها درس ایمنی داده و به دلیل عدم رعایت آنها نظم داده می شود. چقدر دیگه ؟!

"برای ادامه آسیب مغزی لازم نیست بیهوش شوید. آسیب خفیف مغزی اکتسابی (MABI) که به آن ضربه مغزی نیز گفته می شود ، می تواند به مغز در سطح سلولی آسیب برساند. " انجمن آسیب های مغزی شمال ، آمار آسیب مغز

SOP بیمه میزان آسیب را زیر سوال می برد. اما چرا افرادی که شما را می شناسند این مسئله را زیر سوال می برند در حالی که همزمان از تغییر ناگهانی 180 درجه در سطح راحتی فرد با کودکان نوپا شکایت دارند؟ به نظر می رسد که رژیم ثابت داستان های خوب و همچنین تمایل انسان به عدم شنیدن چیزهای بد درباره مواردی که دوستشان داریم ، ایجاد تردید در مورد جدی بودن آسیب - یا بیماری همه گیر را ایجاد می کند.

"در انتاریو ، 92٪ از مردان و 100٪ از زنانی که دچار آسیب مغزی شده اند ، هرگز به کار تمام وقت خود باز نمی گردند."

من خیلی بیش از این آمار هستم. این واقعیت من است. واقعیت این نیست که مردم به دلیل اقدامات بهداشت عمومی از COVID-19 در امان هستند. اما عموم مردم بر این باورند که این امر برای آنها نیز صادق است زیرا سیاستمداران ، افسران بهداشت عمومی ، اعضای نابالغ مردم در مورد SARS-CoV-2 ، میزان بیماری COVID-19 و ضرورت ماسک ، فاصله فیزیکی ، شستن دست و ماندن در خانه برای ایمن ماندن. شکایت ها و اقدامات بهداشتی واگن در پاسخ به آنها باعث سوختن ما می شود.

مناطقی از کانادا که روحیه جامعه خود را حفظ کرده اند به مراتب بهتر از بقیه کانادا هستند. اعداد و ارقام آتلانتیک کانادا نشان دهنده فرهنگ احترام گذاشتن به جامعه ، نداشتن عمده جنبش 1980 من است که به یک نسخه تحریف شده از فردگرایی تبدیل می شود ، جایی که فقط مسئولیت منیت مهم است. این جنبش مشخصه توانایی ما برای انجام هر کاری است که می خواهیم ، هر زمان که بخواهیم ، با این وجود می خواهیم یک حق و اساس آزادی را داشته باشیم.

مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد

"... آموزه تحمل ناپذیری که تنها مسئولیت انسان در قبال نفس خود است. این آموزه هیتلر بود ، همانطور که اکنون مربوط به مالنکوف و تیتو و فرانکو و سناتور مک کارتی است. دشمنان آزادی. من آن را رد می کنم و محکوم می کنم. " نرو ولف به آرچی گودوین در سال 1953 در کوه سیاه از رکس استوت.

آزادی در ذهن آغاز می شود. کودک نوپا با بلوغ شدن قوانین خارجی ، از طریق بلوغ به آزادی می رسد ، زیرا ایده های بیرونی مسئولیت در برابر دیگران نه فقط خود درونی ریشه می گیرد ، زیرا توجه خارجی به دیگران منجر به خودکاری داخلی می شود. این خودکار بودن در جستجوی دیگران به جامعه ای آزاد منجر می شود. از جمله همه ، در نظر گرفتن همه تضمین می کند که هر کس در عین آزادی که خودش باشد ، در امنیت نیز هست.

این همه گیری پایان می یابد. با فرض 1.5 سال به پایان واکسیناسیون ، حدود 1.8 درصد از زندگی یک زن کانادایی - 1.9 درصد از یک زن آمریکایی و 1.8 از زنان انگلیس - مصرف خواهد کرد. آسیب مغزی من تقریباً یک سوم از زندگی من و تقریباً اکثر اعضای خانواده ام را به این دلیل ترک کرده است. مانند کسانی که از خستگی COVID-19 برخوردار بودند ، آنها خیلی فراتر رفته بودند و بر خلاف من گزینه فرار را داشتند. مانند آنها ، برخی به طور سرسختانه به زندگی "عادی" ادامه می دهند ، فقط به منافع خود فکر می کنند ، نه اینکه چگونه اقدامات آنها دیگران را مجبور می کند که هرگز از حفاظت از خانه های خود خارج نشوند ، و این باعث افزایش تأثیرات مخرب سلامت روان در همه گیر می شود. وقتی خانواده و دوستان رفتند ، آنها اثرات سو injury آسیب مغزی را بر من افزایش دادند. آنها مرا از حمایت اجتماعی محروم کردند - آنها همچنین خود را از مزایای سلامتی این چنینی ، از شادی هایی که بخشی از بهبودی آنها است ، محروم کردند.

به همین ترتیب ، همانطور که مناطقی مانند آتلانتیک کانادا ثابت کرد ، وقتی مردم برای مقابله با یک بیماری فاجعه آمیز دست به دست هم می دهند ، اتفاقات خوبی برای همه کسانی که در این کار از یکدیگر حمایت می کنند ، رخ می دهد.

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی