علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جامعه آمریکا به طور فزاینده ای متنوع است. این یک واقعیت است. این انتقال باعث استقبال مثبت و خوشامدانه در بین برخی می شود. و ترس - حتی مخالفت و نفرت - از دیگران. هر دو پاسخ تأثیر مستقیمی در شکل گیری سیاست های سیاسی و اجتماعی در تمام قلمروهای جامعه دارند. این شامل محل کار ، تعریف "خانواده" و همچنین سنتهای اجتماعی و فرهنگی است. همه اینها می تواند آنچه را که ما آمریکایی "واقعی" تعریف می کنیم تغییر دهد.

داده های جمعیتی نشان می دهد که چه اتفاقی می افتد: ایالات متحده در طی چند سال آینده به سمت اکثریت جامعه غیر سفیدپوست ، چند قومی ، نژادی پیش می رود. در حال حاضر ، اکثر موالید در همان اکثریت فزاینده قرار دارند ، و همچنین جمعیت کالیفرنیا ، نیومکزیکو و تگزاس.

با توجه به این تغییر جامعه ، مفید خواهد بود که به آنچه واقعاً درباره چگونگی تفکر ، احساس و واکنش مردم نسبت به آن می دانیم ، بپردازیم. در مورد تأثیر واقعی تنوع بر زندگی شخصی مردم ، آرزوهای آنها چه چیزی می توان مشاهده کرد. حتی سلامتی آنها؟

در اینجا چند کشف روشن ، مبتنی بر تحقیق آورده شده است:

مردم هنگام قرار گرفتن در معرض "دیگران" متناسب می شوند

یک مطالعه مشترک اخیر از دانشگاههای پرینستون و آکسفورد اهمیت خاصی برای زندگی روزمره و همچنین برای رهبری سیاسی دارد که بسیار مهم است. این تحقیق نشان داد که مردم می توانند با تنوع جامعه سازگار شوند و آنها را سازگار کنند. و در واقع از آن بهره مند شوید. علاوه بر این ، صاحبان قدرت به ویژه لحن ادغام افراد در جامعه رو به پیشرفت ما را تعیین می کنند. این تحقیق اذعان داشت که بخشهایی از جامعه از آنچه که آنها بعنوان تعریفی تغییر یافته از آمریکا همانطور که می شناسند ، تهدید می شوند و انتظار دارند که بماند. اما این ناامنی ها بی دلیل است: این مطالعه نشان داد که با گذشت زمان ، مردم می توانند سازگار شوند و همچنین مزایای جدیدی از تنوع را تجربه کنند. "اگر به افرادی که با شما متفاوت هستند نیمی از فرصت بدهید ، آنها کاملاً در جامعه ادغام می شوند. هنگامی که شما آنها را به طور هدفمند بیرون می کشید یا موانعی را در برابر آنها برمی دارید ، مشکلات است که ایجاد می شود »، گفت: Princeton’s Douglas Massey. و "برای رهبران سیاسی ما مهم است که لحن مناسب را تنظیم کنند ، بنابراین می تواند ادغام مناسب رخ دهد."

این تحقیق بر اساس بررسی 22 سال داده های روانشناختی ، جامعه شناسی و جمعیت شناختی از سه مجموعه داده بود ، که در اینجا به طور کاملتر شرح داده شد و در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم (PNAS) منتشر شد.

کارگران جوان تنوع و شمول را یک الزام می دانند

جنیفر میلر اخیراً در واشنگتن پست در مورد تغییر محل کار خود نوشت ، کارگران Millennial و Gen Z از شرکت هایی که نیروی کار متنوعی ندارند اجتناب خواهند کرد. و این شامل دیدن تعهد مدیریت برای مقابله با نژادپرستی سیستمی در داخل شرکت است. مسیرهای خود را برای ارتقا and و پاداش. میلر یکی از نمونه های نسل جوان را ذکر می کند که یک کارفرمای بالقوه را برای تأکید بر تنوع ، عدالت و شمول بررسی کرده است. وی همچنین گزارش های Glassdoor ، LinkedIn و Indeed را اسکن کرد و به دنبال بررسی کارمندان در مورد سیاست های آن شرکت بود - تمام معیارهای وی در مورد اینکه آیا می خواهد در آنجا کار کند.

میلر از آلوین بی. تیلری جونیور ، رئیس مرکز تنوع و دموکراسی در دانشگاه نورث وسترن نقل می کند ، که تأکید می کند که "این یک تغییر نسل در این باور است که این ارزش ها واقعاً برای تجربیات خود به عنوان کارگر مهم و اساسی هستند." "شما می توانید بگویید نژادپرستی سیستمی وجود ندارد ، اما هزاره ها و ژنرال Z این را باور ندارند. اگر زیر 35 سال ندارید ، انتظار این مکالمات را دارید و اگر آنها را ارائه ندهید ، در جذب نیرو مشکلی خواهید داشت. "

مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد

تحمل تنوع به عنوان یک نرمال درک می شود

به همین ترتیب ، تحقیقاتی از دانشگاه ویسکانسین نشان داد که نشان دادن احساس افراد هم سن و سالانشان نسبت به تنوع در محافل اجتماعی خود ، احساسات و نگرش های مثبت آنها را در مورد آن افزایش می دهد. یعنی دیدن یا شنیدن اینکه دیگران در محیط پیرامون خود دارای نگرشهای مثبت و فراگیر در مورد تنوع هستند - که آنها آن را عادی می دانند - تحمل خودشان را افزایش می دهد.

همانطور که مارکوس براوئر ، محقق ارشد ، اشاره کرد ، "در هر حوزه دیگری از بهداشت عمومی ... این مسئله اصلی است که باید ارتباط برقرار شود: این کار صحیحی است ، همتایان شما آن را انجام می دهند و همسالان شما نیز در واقع تصدیق می کنند که شما این کار را انجام دهید." این مطالعه نگرش شرکت کنندگان در مورد قدردانی از تنوع و اقدامات مربوط به آن را طی حدود 12 هفته ارزیابی کرد و دریافت که افرادی که در معرض دیدن تنوع به عنوان یک هنجار اجتماعی هستند ، نگرش مثبت تری نسبت به اعضای گروه های دیگر و تأیید قویتر تنوع را گزارش کردند. در مجله Nature Human Behavior.

شمول با رشد سالم در طول زندگی ارتباط دارد

این گزارش از انجمن Gerontological America تأثیر سلامت نابرابری ها را بر اساس رنگ پوست مردم ، محل زندگی ، جنسیت و افرادی که دوست دارند بررسی کرد. تأثیر همه گیر COVID-19 بود. از این منظر ، این گزارش توصیف می کند که شرکت ها و سایر کارفرمایان هنگام افزایش تنوع و شمول ، اثر مفیدی دارند. خاص

  • ۹۹/۱۲/۱۰
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی