علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هفته گذشته جهان به من گفت که درباره گفتگوهای صادقانه تأمل کنم. روز دوشنبه من سخنرانی کردم با عنوان راحت بودن از ناراحتی: چرا و چگونه می توان مکالمات دشوار را در کلاس به عنوان بخشی از مجموعه مکالمات دانشگاه خاویر در سرتاسر شکاف آمریکایی دنبال کرد. روز چهارشنبه من با لیزا والنتین کلارک در Lisa Show رادیو BYU یک مکان رادیویی در مورد اینکه چرا گفتگوهای صادقانه خیلی سخت است سخت است. و روز شنبه همه چیز شخصی شد: من مجبور شدم با یکی از دوستانم همسطح شوم و بگویم که هنوز قادر به انجام گفتگوی صادقانه مورد نیاز نبودم زیرا قلب من قبل از اینکه بتوانم آن مکالمه را به خوبی انجام دهم نیاز به اصلاح بیشتری دارد. و بنابراین من اینجا هستم: یکشنبه شب ، مارگاریتا در دست است ، و همچنان به تأمل خود در مورد "چرا" و "چگونه" گفتگوهای صادقانه ادامه می دهم. چه در روابط صمیمی و چه در همکاری های شغلی ، توانایی گفتن مقصود و منظور ما این است که نیازهای ما را برآورده کرده و نیازهای دیگران را برآورده کنیم. صحبت های صادقانه با این باور آغاز می شود که شما و شخص مقابل هم به طور طبیعی خلاق ، مدبر و کامل هستید. از آن منظر ، همه ما قادریم - و فکر می کنم مجبور باشیم - ببینیم و دیده شویم. این شامل امیدها ، ترس ها ، ناامنی ها ، رویاها ، نقاط قوت و ضعف ماست. سپس شجاعت می یابیم تا آنچه را که واقعاً فکر می کنیم و احساس می کنیم ، به اشتراک بگذاریم و توجه مثبت بشر به این کار را با فضل و درایت انجام می دهیم. تحقیقات ، آموزش و تمرین من همه در حوزه های رابطه ای است: روابط نزدیک ، ایجاد جامعه و همکاری. اینها فضاهایی است که برای ایجاد نزدیکی و ارتباط باید درمورد اهداف ، نیازها ، خواسته ها و خواسته های خود با خود و دیگران صادق باشیم. با به اشتراک گذاشتن آنچه واقعاً در داخل اتفاق می افتد ، ما نه تنها دیگران را به اشتراک گذاشتن نیازها و خواسته های آنها دعوت می کنیم بلکه به آنها این فرصت را می دهیم تا پاسخگوی نیازهای ما باشند یا با گفتن نه ، مرزهای خود را رعایت کنند. اما ، البته ، گفتگوهای صادقانه دشوار است. آنها غالباً به جنبه هایی از خود اصلی ما - هویت ، اعتقادات و ارزش های ما مربوط می شوند. آنها مستلزم این هستند که به ما اجازه دهیم در تمام بی نظمی های ناقص خود دیده شویم. ما نگران آسیب رساندن به احساسات دیگران و یا خود رد شدن هستیم. ما نگرانیم که دیگران را به عقب رانده و ارتباطی که برای آن عزیز است را به خطر بیندازیم. با درک اینکه بعضی از افراد در انجام مکالمه صادقانه بهتر از دیگران هستند و بعضی از روابط ظروف قویتری نسبت به دیگران دارند که در آن می توان این گفتگوها را انجام داد ، من در اینجا پنج ایده برای رشد عضلات گفتگوی صادقانه خود به اشتراک می گذارم. هرچه بیشتر این مهارتهای بنیادی را تمرین کنیم ، با آسودگی بیشتری قادر خواهیم بود به مکالمات صادقانه بپردازیم که بیشترین اهمیت را داشته باشند. مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد احساسات ، ترجیحات و نیازهای خود را برای خود نامگذاری کنید. اگر نتوانیم این موارد را برای خود نام ببریم ، نمی توانیم آنها را در صورت تمایل با دیگران به اشتراک بگذاریم. چه چیزی در حال حاضر برای من پیش می آید؟ چه چیزی به من کمک می کند در این شرایط احساس ارزشمندی کنم؟ اینجا واقعاً چه می خواهم؟ اگر کاملاً به خودم بستگی داشت ، کدام راه را انتخاب می کردم؟ پذیرش احساسات ، ترجیحات و نیازهای خود را تمرین کنید. اگر نگران این باشیم که افکار و احساسات ما "بیش از حد" یا "غیر قابل قبول" است ، نمی توانیم آنها را با دیگران به اشتراک بگذاریم و همچنین هنگامی که آنها دنیای درونی خود را با ما به اشتراک می گذارند ، می توانیم همان قضاوت های دیگران را انجام دهیم. صرفاً مشاهده آنچه برای شما پیش می آید ، بدون قضاوت ، چگونه است؟ دوست دلسوز و مهربان شما در مورد آنچه فکر می کنید و احساس می کنید چه می گوید؟ مکالمه های صادقانه را در روابط کم مخاطره انجام دهید. دفعه دیگر که در یک تعامل زودگذر و بی نتیجه قرار گرفتید ، سعی کنید با صداقت کامل و کامل به یک سوال پاسخ دهید. اگر غریبه ای که در صف اداره پست است حال شما را جویا می شود ، ببینید آیا می توانید حالت معمول پاسخ دادن را نادیده بگیرید ("من عالی هستم! حال شما چطور است؟") و چیز واقعی تری را به اشتراک بگذارید ("راستش ، من") امروز روزم سخت است - من تازه فهمیدم که یک دوست صمیمی واقعاً بیمار است. "). پاسخ شما ممکن است لحظه ای از برقراری ارتباط معتبر باز شود ، یا شخص دیگر عجیب شده و سریعاً باید ایمیل خود را بررسی کند. واکنش آنها در اینجا بی ربط است. واقعیت این است که شما صداقت را تمرین می کنید مهم است. مکالمات صادقانه پیرامون موضوعات کم مخاطره را تمرین کنید. چه زمانی مایل به ملاقات هستید؟ چه مواد اضافی را باید روی پیتزا بگیریم؟ امشب چه فیلمی را باید پخش کنیم؟ مباحث کم مخاطره از این قبیل زمینه مناسبی برای به اشتراک گذاشتن تنظیمات برگزیده شما با دیگران است. بیایید ساعت 2:00 جمع شویم. قارچ و سوسیس می خوام. یک فیلم کامل بیش از آنکه من امشب بتوانم انجام دهم یک تعهد زمانی است ، بنابراین یک قسمت از آن نمایش پخت چطور؟ اگر کسی در مورد صداقت شما در مورد این مسائل پیش پا افتاده تلنگر بزند ، این ممکن است یک پرچم قرمز باشد که نشان دهنده یک موضوع رابطه ای عمیق تر است. برای مکالمه صادقانه ساختاریافته با شخصی که به او اهمیت می دهید زمان اختصاص دهید.

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی