علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انگیزه برای همه تیم ها ، مستقر در محل یا از راه دور ، روی حیله و تزویر است. برای بسیاری از مدیران تیم یافتن راهی که برای هر فرد انگیزه ایجاد کند دشوار است. و حتی یافتن راهی برای ایجاد انگیزه در کل تیم دشوارتر است. اما تیم های مستقر دارای مزایای زیادی هستند. وقتی روز به روز یکدیگر را می بینید ، تصویری بهتر از آنچه در پشت صحنه ذهن دیگران می گذرد و آنچه می توانید برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در آنها ایجاد کنید ، به دست می آورید. در یک تیم از راه دور ، این خیلی سخت تر است. در تیم های راه دور موانع زیادی برای ایجاد بسیاری از موارد وجود دارد. کشف آنچه افراد تیم شما را به حرکت در می آورد یکی از آنهاست. اما خوب انجام شده است ، لازم نیست مسافت مانعی برای ایجاد انگیزه در تیم شما به عنوان یک رهبر باشد. بنابراین در این پست ، چهار روش را که می توانید برای ایجاد انگیزه در هر تیمی استفاده کنید ، بررسی خواهیم کرد ، به ویژه تیمی که از آنها خواسته شده از دور کار کنند. مرتباً اعلام حضور کنید اولین روشی که برای ایجاد انگیزه در یک تیم از راه دور به آن نیاز دارید ، چک کردن منظم است. نیازی نیست که فقط با کل تیم ، بلکه با هر یک از اعضای تیم جداگانه چک کنید. اگر شما هرگز یک تیم مشترک بودید ، این اتفاق به صورت ارگانیک اتفاق می افتاد. وارد دفتر می شوید یا برای ناهار بیرون می روید یا شخصی را در راهرو می بینید و می توانید گپ بزنید. از ناامیدی آنها می شنوید. شما در مورد اینکه آیا آنها پیشرفت می کنند یا نه می شنوید. شما می دانید که چه منابعی می توانید فراهم کنید که به آنها کمک می کند کار خود را انجام دهند و چه موانعی در ایجاد انگیزه برای شما وجود دارد که می توانید به آنها کمک کنید بر آنها غلبه کنند. اما در یک تیم دورافتاده ، آن مکالمات طبیعی و ارگانیک را دریافت نمی کنید ، بنابراین باید درمورد داشتن آنها و احتمالاً درمورد داشتن آنها بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی کرده اید ، تعمق داشته باشید. به خاطر داشته باشید که "غالبا" به معنای هر روز نیست. ممکن است هر روز معنی داشته باشد. اما "مکرر" به معنای یافتن سرعت ، یافتن ریتم و یافتن تعداد مناسب برای اعلام حضور در هر فرد است که به شما کمک می کند پیشرفت آنها را پیگیری کنید ، همچنین به این معناست که چه کاری می توانید انجام دهید تا آنها احساس پیشرفت داشته باشند و آنها برای پیگیری کار خود به آنها نیاز دارند. "چک کردن مرتبا" برای افراد مختلف نیز به معنای متفاوت است. برخی از افراد ممکن است بخواهند هر روز صحبت کنند. بعضی از افراد ممکن است بخواهند صبح روز دوشنبه و بعد از ظهر جمعه صحبت کنند. و بعضی از افراد فقط می خواهند بعد از ظهر جمعه اعلام حضور کنند. اما اگر تلاشی برای شروع تماس مداوم و مستمر نکنید ، هرگز این سرعت را پیدا نخواهید کرد. بهتر است که زودتر اعلام حضور کنید و سپس عقب نشینی کنید تا فاصله مناسب را پیدا کنید. هدف این است که مردم احساس کنند شما در مدیریت ریز نیستید ، بلکه آنها در طبیعت نیستند و کسی در آنجا از آنها پشتیبانی نمی کند.

 

ساخت اتصالات به عمد روش بعدی که برای ایجاد انگیزه در یک تیم از راه دور به آن نیاز دارید ، ایجاد ارتباطات عمدی است. باز هم ، در یک تیم مشترک ، این نوع اتفاقات به صورت ارگانیک رخ داده است. افراد قبل یا بعد از جلسه چت می زدند ، یا افراد نمادهای کوچکی از تیم ورزشی مورد علاقه خود یا برخی از سرگرمی های مورد علاقه خود را به همراه می آوردند و شما کمی درباره آن شخص یاد می گرفتید. حتی اگر این فقط از روی تصاویر روی میز آنها باشد ، کمی بیشتر در مورد شخص یاد خواهید گرفت. این افشای اطلاعات به افراد امکان می دهد دوستی ایجاد کنند که نه تنها تیم را متصل و همکاری بیشتری می کند بلکه انگیزه "اجتماعی" را نیز افزایش می دهد - انگیزه کار بیشتر زیرا شما می دانید به دیگران کمک می کند. مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد اما ، این لزوماً در یک تیم از راه دور به صورت ارگانیک اتفاق نمی افتد. شما باید راه هایی پیدا کنید تا عمداً مردم را ترغیب کنید کمی بیشتر در مورد خودشان به اشتراک بگذارند. لازم نیست زیاد شخصی شوید ، اما می خواهید که مردم در زمان های خاص مکالمه غیر شغلی داشته باشند تا افراد دیگر بتوانند در مورد یکدیگر بیاموزند ، از آنچه که مشترک هستند را پیدا کنند و از طرف دیگر رابطه دوستانه برقرار کنند. آنجا. این ممکن است بدان معنا باشد که شما وعده های غذایی مشترک را هر هفته که دور هم جمع می شوید قرار دهید. این ممکن است به معنای جفت کردن افراد برای مکالمه غیر کار یک به یک باشد. اما این قطعاً به عنوان یک رهبر ، صرف وقت برای یادگیری بیشتر در مورد همه به غیر از عادت های کاری ، تجربیات کاری ، مهارت ها و توانایی های آنها ، به معنای این است. به این ترتیب ، اگر درباره تک تک افراد تیم بیشتر بدانید ، می توانید آن مشترکات غیر معمول بین افراد تیم خود را پیدا کرده و ارتباط آنها را با یکدیگر بهتر کنید. هدف را به روشنی بیان کنید روش بعدی که برای ایجاد انگیزه در یک تیم از راه دور به آن نیاز دارید ، بیان صریح هدف است. این منطقه ای است که حتی تیم های مستقر در آن مبارزه می کنند. ماموریت سازمانی گسترده تری وجود دارد ، اما اغلب برای اتصال آن به کار روزمره تلاش می شود. حتی در یک تیم مشترک ، یک رهبر تیم زمان می برد تا به کل تیم کمک کند تا این احساس مأموریت را درونی کند. و یک تیم از راه دور تفاوتی ندارد. در حقیقت ، یک تیم از راه دور ممکن است کمی دشوارتر از یک تیم مشترک باشد زیرا شما هر روز با مردم صحبت نمی کنید ، بنابراین فرصت کمتری برای هدف صحبت وجود دارد. وقتی تیم های از راه دور با هم ارتباط برقرار می کنند ، بیشتر در مورد انتظارات ، بازخورد یا درخواست کمک صحبت می کنند. وقتی خیلی روی مدیریت اهداف تمرکز می کنید ، نادیده گرفتن مباحث هدف آسان است. مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد بنابراین وظیفه شما به عنوان یک رهبر است که این هدف را به طور واضح بیان کنید ، آن را غالباً بیان کنید و به مردم یادآوری کنید که چگونه کاری که انجام می دهید و حتی کاری که هنگام انجام وظایف جدید از آنها می خواهید انجام دهند ، به شما کمک می کند آن تیم و سازمان به آن هدف گسترده تری که برای آن می جنگد یا در جهت آن تلاش می کند. همانطور که اغلب می گویم ، مردم نمی خواهند به یک شرکت بپیوندند. آنها می خواهند به یک جنگ صلیبی بپیوندند. آنها می خواهند به یک هدف بپیوندند و به عنوان یک رهبر ، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که آنها این کار را در کارهای روزمره خود احساس می کنند. به طور منظم داستان ها را به اشتراک بگذارید آخرین روش برای ایجاد انگیزه در یک تیم از راه دور ، به اشتراک گذاشتن مرتب داستان است. مستقر یا از راه دور ، مهم نیست. نکته ای که اکثر سازمان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند کمک به مردم است که از طریق داستان سرایی احساس این هدف را احساس می کنند. سازمان ها با دانستن اینکه مشتریان به دلیل محصولات یا خدمات خود موفق می شوند ، یا با دانستن اینکه کار آنها به تیم دیگری کمک می کند ، کمک می کند تا احساس خود را در احساس احساس کنند ، در نتیجه برای همه یک پیروزی است. نقش شما به عنوان یک رهبر این است که مطمئن شوید وقتی این برنده ها با رادار شما روبرو می شوند ، آنها را شکار می کنید تا بعداً بتوانید آنها را به اشتراک بگذارید. وقتی ایمیلی مبنی بر موفقیت مشتری دریافت کردید ، آن را بگیرید. وقتی از یک سرپرست تیم دیگر که تیم شما به تیم شما کمک کرد ایمیل تشکر دریافت کردید ، آن را ضبط کنید. مطمئن شوید که یک پوشه در صندوق ورودی ایمیل خود دارید یا روش دیگری برای گرفتن این داستان ها و به اشتراک گذاردن آنها با تیم به طور منظم دارید. مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد این فقط مربوط به جشن بردن نیست ، کاری است که ما باید زودهنگام و اغلب در زمان هدایت هر تیم انجام دهیم. این همچنین در مورد روشی است که این داستان ها این حس هدف را تقویت می کنند و نحوه برقراری ارتباط توسط این داستان ها - نه تنها از تیم راه دور شما بلکه از تیم شما به تیم های دیگر. این در مورد روشی است که خود این داستان ها راهی برای بررسی مداوم و اثبات پیشرفت سازمان است. همه این موارد به روشی برای ایجاد انگیزه در افراد اضافه می شود که ما از هزاران سال پیش آنها را می شناسیم. قصه گویی نیرویی قدرتمند است که به مردم کمک می کند احساس الهام کنند و به آنها یک زبان مشترک می دهد تا درباره دلیل کارشان صحبت کنند. اما ممکن است آنها هر روز آن داستان ها را نبینند. بنابراین اگر آنها را می بینید ، وظیفه شماست که این داستان ها را ضبط کنید و آنها را به طور منظم به اشتراک بگذارید. این یک لیست جامع از راه های ایجاد انگیزه برای یک تیم از راه دور نیست ، اما مکان خوبی برای شروع است. شروع به بررسی منظم کنید. شروع به ایجاد ارتباطات به عمد با بیان صریح هدف شروع کنید. و با به طور منظم به اشتراک گذاشتن داستان شروع کنید. مهم نیست که هر یک از این چهار روش را از کجا شروع کنید ، متوجه خواهید شد که مسافت در ایجاد انگیزه برای تیم شما کمتر و کمتر می شود. و خواهید فهمید که انگیزه تیم شما به سطحی می رسد که از راه دور فکر نمی کردید ممکن باشد.
  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی