علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کمک خوب

لیندا: سالها پیش ، من و چارلی برای عقب نشینی یک زوج با استفن و آندریا به بریتنبوش ، اورگان رفتیم. این در زمانی بود که می ترسیدم ازدواجم در حال مرگ باشد. چارلی خیلی کار می کرد ، هر هفته سه هفته از خانواده دور بود. بچه ها کم سن و سال بودند و برنامه چارلی باعث شد بیشتر اوقات به عنوان یک والد مجرد فعالیت کنم. دلم برای او بسیار تنگ شده بود و از این توافق خراب شده که ما می خواهیم فرزندان را با هم پدر و مادر کنیم در حالی که متقابلا از پیشرفت شغلی یکدیگر حمایت می کنیم ، عصبانی شدم.

مطالبی که در کارگاه آموزشی لوین ارائه می شد بسیار ارزشمند بود ، اما من از دیدن مسئله خاصی که باعث آزار من شده بود ناامید شدم ، بنابراین در وقت استراحت ناهار به آنها نزدیک شدیم و درخواست کردیم وقت خاصی داشته باشیم. استفان و آندریا درست نشستند و مقداری از وقت استراحت خود را فدا کردند تا با ما صحبت کنند.

فکر کردم دارم چارلی را می آورم تا درست شود. می دانستم که او از خواندن کتاب هایش به استفان احترام می گذارد. بنابراین ، من فکر کردم که اگر استفان گفت که باید خانواده را در اولویت حرفه خود قرار دهد ، چارلی ممکن است انتخاب دیگری داشته باشد. مطمئناً نتوانستم با درخواستهایم به او برسم تا در برنامه کار وسواسی او تجدید نظر کنم. در طول ملاقات با آنها ، توصیف کردم که چقدر از جدایی هایمان احساس وحشت می کنم. من استفان را دیدم که وقتی گفتم: "می خواهم او را کنار بگذارم" از این راه غافل شد.

انتظار من از اینکه چارلی بخاطر بی مسئولیتی نسبت به خانواده به دیوار میخ میخورد ، خنثی شد. در کمال تعجب ، این من بودم که به دیوار میخکوب شدم. استفان در پاسخ گفت: "به نظر می رسد شما به آنچه در زندگی خود تصور می کنید ازدواج چگونه است پیوستید. من فکر می کنم برخی از اعمال عدم دلبستگی به شما کمک می کند. " سپس Ondrea در مورد قدرت مراقبه بخشش صحبت کرد ، چارلی را بخاطر اینکه شوهر کامل نبوده است ببخشد و خودم را بخاطر اینکه مادر و همسر کاملی نبودم ببخشد. آخرین چیزی که انتظار داشتم فراخوانی شدن روی فرش بود ، وقتی چارلی در ذهن من بود ، طرف مقصر. من می خواهم مثل این حرف را بشنوم به نظر می رسید چارلی از صحبت های آنها خوشحال شده است. منتظر شدم تا با او مقابله کنند ، اما هرگز این اتفاق نیفتاد. اگرچه شوکه شده بودم ، اما بخشی از من هم بود که خیالم از کار من راحت بود. حداقل اکنون من فهمیدم که برای کمک به ترمیم ازدواج خود چه کاری می توانم انجام دهم.

وقتی ما داشتیم از ساحل به سمت اورگان می رفتیم چهارده ساعت طول کشید. با آمدن به خانه ، فقط دوازده نفر طول کشید. به نظر می رسید که در این آخر هفته تحول آفرین ، بار سنگینی از کینه و عصبانیت صحیح را که سالها داشتم حمل می کردم ، انداختم.

رفتن به این کارگاه لحظه ای اساسی در زندگی من بود. من تعهد دادم که یک کلاس کلاسهای یک ساله را یاد بگیرم که یک تمرین ذهن آگاهی را یاد بگیرم. من خودم را نظم دادم تا توجه خود را از کاری که چارلی انجام می داد یا نمی کرد ، جلب کنم و خودم را در مورد عدم دلبستگی ، انجام عکس از چگونگی ازدواج و انجام بخشش ، کنار بگذارم. ورودی که از این دو مجری قابل اعتماد گرفتم کار متمرکز را به من داد تا بتوانم خودم انجام دهم.

من می لرزم و فکر می کنم چه اتفاقی ممکن است برای ازدواج ما بیفتد بدون دخالت آنها. پس از کارگاه اورگان ، چارلی یک سال دیگر به کار در این شرکت ادامه داد. اما آن سال گذشته که او برنامه تقاضای خود را انجام داد برای ما چندان وحشتناک نبود ، زیرا من با سخت کوشی کار خود را می کردم تا او و خودم را ببخشم و جادارتر بودن را تمرین کنم تا حداقل در زمان کمی که با هم بودیم ، لذت ببریم یکدیگر. من همیشه از استفان و آندریا بخاطر سخاوتشان برای نشستن با ما وقتی در یک شبکه دردناک قرار داشتیم و به دلیل خرد عملی شان سپاسگزارم. من و چارلی زندگی می کردیم تا داستان را تعریف کنیم ، و آنقدر که از Levine’s یاد گرفتیم کار ما را افزایش داده است ، و من بخاطر تأثیر پویای آنها در کار من و زندگی ام ، با عمیق ترین قدردانی زندگی می کنم.

 منبع : https://www.psychologytoday.com

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی