علم روانشناسی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وحشیگری پلیس ممکن است چیزی باشد که موجی از اعتراضات را در سراسر ایالات متحده و بعد از آن برانگیخت ، اما "همه گیر نژادپرستی" - اصطلاح اعمال شده توسط دکتری سندی شولمن ، رئیس جمهور APA ، برای آسیب های مداوم ناشی از نژادپرستی بسیار عمیق تر است.

روانشناسان می گویند نابرابریهای امروز ریشه در گذشته ما دارد و وضعیت موجود دیگر قابل قبول نیست. تئوپیا جکسون ، دکتری ، رئیس انجمن روانشناسان سیاه (ABPsi) می گوید: "هر مؤسسه در آمریکا از خون ایدئولوژی سوپرماسیستی سفید و سرمایه داری متولد شده است - و این بیماری است."

در سرتاسر کشور ، صحبتهایی در مورد آنچه برای دستیابی به تغییر سیستمی واقعی انجام می شود ، صحبت می شود. تحقیقات روانشناختی ، درمان و رهبری می توانند و باید بخش اصلی راه حل باشند. روانشناسان می گویند ، اما این امر نیاز به نگاهی دقیق به چگونگی نادیده گرفتن این زمینه - و حتی تحریک - بی عدالتی های نژادی در گذشته دارد.

APA در سه سطح این مسئله را مورد بررسی قرار می دهد: از طریق ارتباط گسترده با علم روانشناسی در مورد تعصب و نژادپرستی ، از جمله از طریق مصاحبه های رسانه ای ، وبلاگ ها و پادکست ها. با تهیه توصیه های عملی از طریق یک کارگروه ریاست جمهوری APA مربوط به نابرابری های نژادی در پلیس و برخوردهای پلیس و شهروندان ، به ویژه با جامعه سیاه؛ و با تلاش برای برچیدن نژادپرستی نهادی درازمدت.

این کار به اطلاعات گسترده اعضای APA متکی است ، فرایندی که با مجموعه ای از سالن های شهر مجازی آغاز شد که در ژوئن آغاز شد. اولویت های اعضا شامل ایجاد نیروی کار روانشناختی متنوع و ترجمه موثر بینش تحقیق به عمل است.

روانشناسان نیز به عنوان فعال در جوامع محلی خود نیز نقش دارند. آنها می توانند با تماس با قانونگذاران ، داوطلب کردن یک هدف یا نامزد ، بالا بردن صدای آنها در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ، صدای خود را بشنوند.

دکتر آرتور سی. ایوانز ، مدیر ارشد APA می گوید: "APA سابقه طولانی در موضع گیری در مورد این موضوعات را دارد ، اما ما همچنین می دانیم که ما مسائل خودمان را به عنوان یک انجمن و به عنوان یک زمینه داریم." وی افزود: "ما باید نقش خود را به عنوان یک نظم در تحکیم برخی از موارد اعتراض آمیز نگاه کنیم. این باید بخشی از تعهد ما باشد. "
راه حل های علمی محور

در میان کسانی که برای پایان دادن به بی عدالتی های نژادی تلاش می کنند ، منبع امید و سرخوردگی تحقیقات قوی است که روانشناسان بر مبنای تعصبات نژادی ، تبعیض و روابط بین گروهی ساخته اند.

دکتر BraVada Garrett-Akinsanya ، روانشناسی بالینی مستقر در مینیاپولیس می گوید: "ما دانش را قبلاً داریم ، اما هیچ کس از آن چیزی نمی داند." "و ما از آن برای تغییر فرهنگ پیرامون خود استفاده نمی کنیم."

این علم شامل بینش هایی در مورد فرهنگ پولیس است ، مانند مطالعهای به رهبری جنیفر ابربرت ، دکترای روانشناسی در دانشگاه استنفورد ، که فیلم دوربین بدن را مرور کرد و نشان داد که افسران پلیس در اوکلند ، کالیفرنیا ، با سیاه پوستان با احترام کمتری نسبت به سفیده ها (Voigt، R.، et al.، PNAS، Vol 114، No. 25، 2017).

گرتت-آکینسانیا ، که با اداره پلیس مینیاپولیس در مورد موضوعات تعصب ، پشتیبانی از حادثه مهم و سلامت روانی منعقد می شود ، می گوید ، چنین یافته ها می تواند به شکل دادن برنامه های آموزش افسران کمک کند ، که باید شامل راهنمایی هایی در مورد چگونگی نشان دادن احترام در یک زمینه فرهنگی باشد. به عنوان مثال ، تماس چشمی در بعضی از فرهنگ ها به عنوان احترام دیده می شود و در برخی دیگر بی احترامی است.

سایر اصول روانشناختی تثبیت شده مانند مفاهیم تعصب ضمنی و روابط بین گروهی نیز باید از آموزش و ارزیابی مأموران اجرای قانون آگاه شوند. اداره پلیس مینیاپولیس مأموران خود را ملزم به آموزش آموزش پولیس قرن بیست و یکم (PDF ، 20MB) می کند ، که شامل یک کارگاه سه روزه و دوره های تجدید سالانه است. گرت- آکینسانیا ، بویژه با ترسیم تحقیقات روانشناختی در مورد احترام ، تعصب و روابط بین گروهی با روشی عمدی تر ، می گوید: اما هنوز هم جایی برای پیشرفت وجود دارد. او اکنون با این بخش همکاری می کند تا یادگیری اضافی ، افزایش پاسخگویی و عادی سازی استفاده از پشتیبانی عاطفی از افسران را به دست آورد.

شرکت کنندگان در اولین شهربازی در مجموعه وبینار همچنین بر اهمیت استفاده از علم روانشناسی برای تعریف اصطلاحاتی مانند "عدالت نژادی" و تجزیه بسیاری از عوامل پیچیده در هنگام انجام یک عمل نژادپرستانه تأکید کردند.

سال گذشته ، شورای نمایندگان APA ابتکار عمل را با عنوان "نفرت آزارها: یک کمپین آموزش عمومی برای پرداختن به و برچیدن نژاد پرستی ، تبعیض و نفرت" تصویب کرد که توسط گرت- آکینسانیا ، J. Bruce Overmier ، دکترا ، از دانشگاه مینه سوتا ، دینا معرفی شد. بیرمن ، دکترا ، دانشگاه میامی ، و رئیس جمهور پیشین APA ، جیمز بری ، دکترا. کارگروه این کارزارها فهرست نویسی و توزیع ادبیات و ابزارهای مربوط به تعصب نژادی به روانشناسان در زمینه های مختلف از جمله مربیان ، پزشکان و روانشناسان مدرسه و سازمان است.

گرت- آکینسانیا می گوید: "روانشناسان این حوزه برای مبارزه با نژادپرستی به مهمات نیاز دارند." "و روانشناسی چنین پاسخ هایی دارد."

آوردن افراد رنگی به روانشناسی

اگرچه آمریکایی های آفریقایی 13 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند ، اما طبق داده های سال 2018 مرکز مطالعات نیروی کار APA ، فقط 4 درصد از نیروی کار روانشناسی را تشکیل می دهند.

دکتر جنیفر اف. کلی ، رئیس جمهوری منتخب APA ، می گوید: "این آماری دلسرد کننده به ما می گوید که مشکلی در زمینه ما در دانشگاهها ، جذب و حفظ دانشجویان با اقشار مختلف ، به ویژه آمریکایی های آفریقایی وجود دارد." "آنچه در نهایت به نتیجه می رسد یک مشکل دسترسی است."

برای سالها ، کلی تنها روانشناس آفریقایی آمریکایی در جورجیا بود که در روانشناسی سلامت بالینی دارای مجوز هیئت مدیره بود ، منطقه ای به خصوص مهم با توجه به اختلافات سلامتی مستند در بین آمریکایی های آفریقایی تبار.

دانا جکسون ، روانشناسی بالینی مستقر در نیویورک ، در نخستین سالن اجتماعات مجازی APA برای رسیدگی به همه گیر نژاد پرستی گفت: "هر جا که بروم ، تنها روانشناس مرد آفریقایی آمریکایی هستم." سرپرست رنگ.

APA مجموعه ای از کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی را برای روانشناسان گروه های اقلیت قومی و نژادی ارائه می دهد و شورای انجمن های روانشناسی ملی را برای پیشرفت منافع اقلیتهای قومی تشکیل می دهد ، که باعث پیشرفت شغلی برای روانشناسان رنگ می شود و به سایر موضوعات مربوط به حقوق مربوطه می پردازد.

اما نشانه هایی از امید وجود دارد ، زیرا این منطقه به طور فزاینده ای متنوع می شود. در سال 2019 ، 38 درصد دانشجویان فارغ التحصیل رشته روانشناسی از گروه های اقلیت نژادی یا قومی و 12 درصد آنها آمریکایی آفریقایی تبار بودند (دولت خط لوله آموزش روانشناسی و نیروی کار (PDF ، 2.90MB) ، APA ، 2018). تئوپیا جکسون می گوید ، با این حال ، هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

وی توصیه می کند که برای فارغ التحصیلان بهتر دانشجویان ، از برنامه های آموزش روانشناسی برای فارغ التحصیلان دانش آموزان رنگ - نه فقط ثبت نام آنها- ، تشویق بهتری برای رهبران برنامه ها برای ارائه پشتیبانی مادی و مشاوره درسی برای دانشجویان نیازمند می کند. علاوه بر این ، برنامه های درسی و کارشناسی برنامه های کارشناسی ارشد باید اصلاح شود تا ادبیات متنوعی از جمله بورس تحصیلی ژورنال روانشناسی سیاه را شامل شود و انجمن های روانشناسی اقلیت مانند ABPsi باید مجاز به ارائه دهندگان ادامه تحصیل به موازات برنامه APA باشند.

چنین تغییراتی باعث افزایش صدای دانشمندان سیاهپوست ، تنوع بیشتر نیروی کار روانشناسی می شود و اطمینان حاصل می کند که اولویت های این حوزه دارای ارزش ها و دیدگاه های چند فرهنگی هستند.

کلی یادداشت می شود که داشتن صداها و تجربیات متنوع تر در علم ، آموزش و تمرین روانشناسی بر غنای حرفه ما می افزاید و در نهایت تأثیر عمیق تری بر جامعه ما خواهد گذاشت.

گوش دادن و صحبت کردن

یکی از تعهدات APA تسهیل گفتگو در سراسر زمینه درباره بی عدالتی های نژادی ، چه در گروه های مختلف اقلیت های نژادی و چه در خطوط نژادی است.

روانشناسی سازمانی کاترین لارمونت ، PsyD ، در سالن اجتماعات شهر مجازی گفت: "برای APA مهم است که نمونه ای از چگونگی یک سازمان بتواند از درون خود به خود نگاه کند."

او گفت ، این موضوع باید شامل بحث و گفتگو در بین اعضا در مورد امتیاز سفید و شکنندگی رنگ سفید شود ، وی با اشاره به ناراحتی که بسیاری از افراد سفید پوست هنگام بحث درباره نژاد و نژاد پرستی احساس می کنند ، شده است.

در همین راستا ، سایر اعضا از کارگروه APA خواستند که دستورالعملهایی را در مورد چگونگی استفاده سازمانها از بینش های روانشناختی برای انجام آموزش های ضد نژادپرستی مؤثر ، تهیه کند ، که احتمالاً از اولویت های اصلی برخوردار باشد.

شاون گاریسون ، دکتری ، استادیار و مدیر خدمات مشاوره در دانشکده پزشکی مورهاوس در دانشگاه آتلانتا ، در شهرک مجازی گفت: "این شامل روشن بودن در مورد نژادپرستی سیستمیک و نحوه طراحی این سیستم به طور خاص برای افراد غیر قابل مشاهده است." سالن

در رابطه با پاسخگویی به موارد اضطراری ملی مانند 11 سپتامبر ، انجمن های روانشناختی ایالتی ، ایالتی ، استانی و ارضی ممکن است تیم هایی از ارائه دهندگان سلامت روانی اضطراری را برای کمک به جوامع روبرو با استرس ناشی از نژاد در اطراف اعتراضات و پلیس سازمان دهی کنند ، پیشنهاد کرد: روانشناس بالینی در میشیگان. روانشناسان در حال حاضر در بعضی مناطق این خدمات را ارائه می دهند ، اما چنین تلاشهایی معمولاً در سطح ایالتی یا ملی هماهنگ نیستند.

سرانجام ، روانشناسان باید برای ایجاد فرصت های شفابخشی برای افراد با رنگ و بویژه "آسیب های فرهنگی که در طی چند صد سال گذشته روی داده است ، استرس روزمره و استرس ناشی از آسیب روانی در درون خانواده ها" ، انجام شود. دکتر میرا میلر ، دکترا ، روانشناس محیط زیست مستقر در سانتا باربارا ، در تالار شهر.

رساله میلر ، تشخیص بیش از حد تشخیص بیماری اسکیزوفرنی در جمعیت آمریکایی های آفریقایی آفریقایی را مستند ساخت (میلر ، م.جی. ، انتشارات پایان نامه های ProQuest ، 2010). او می گوید ، در این مقطع حساس کنونی ، بسیار مهم است که روانشناسان از چنین تعصب تشخیصی خودداری کنند و در عوض خدماتی ارائه دهند که از نظر فرهنگی برای اقلیت های نژادی و قومی مهم باشد.

در نهایت ، تلاش های APA باید طیف وسیعی از اقدامات را شامل شود که بیانگر پیچیدگی لحظه فعلی است ، گفت:

او می گوید: "APA یک برنامه در حال تحول برای کمک به ریشه کن کردن نژادپرستی دارد". "ما همه پاسخ ها را نداریم ، اما ما متعهد هستیم که در دراز مدت به این موضوع بپردازیم. ما در حال ایجاد طرحی هستیم که نژادپرستی را در چارچوب موضوعات ملی و جهانی و همچنین همه گیری های مداوم قرار می دهد. "

  • ۹۹/۰۴/۱۳
  • amirreza asadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی